Bits and bites
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

 

 de aanval desteny

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Desteny

Desteny


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 11-05-12
Woonplaats : Ergens op de wereld...

RPG profiel
Partner: Bjorn

de aanval desteny Empty
BerichtOnderwerp: de aanval desteny   de aanval desteny Icon_minitimewo mei 16, 2012 3:26 am

Ik keek vanachter de bosjes mee. Ik was verstijft van angst.
Op mijn knieën zat ik roerloos te zitten. Mijn lichaam leek wel versteent waardoor ik niet kon opstaan en wegrennen.
Dat was wel iets wat ik het liefste zou willen doen. Mijn ogen keken roerloos en afwachtend.
Voor me was een vrouw met kind aan het wandelen. Ik liep achter haar.
gewoon even wandelen dacht ik.
Tot er een man op de vrouw afsprong en de vrouw beet. Waarom beet hij haar. Toen ik dat zag gebeuren pakte ik de kinderwagen en ging achter de bosjes staan. Ik moest zorgen dat het kind veilig was.
Ik hoorde de vrouw gillen. Onder haar lag een plas bloed. Ik kon dit niet voorkomen. Ik was zo bang.
Maar het enige wat ik deed is zitten op mijn reet.
De man stopte met bijten. Hij keek om zich heen. Ik zag dat zijn hele mond oder het bloed zat. Hij liep op de bosjes af. Ik maakte me steeds kleiner.
Maar toen voelde ik gehijg in mijn nek. Ik keek verschrikt omhoog. Daar stond de man voor me. Hij beet in mijn nek. Toen voelde ik een onverdraagbare pijn. Tot in mij adere. Ik schreeuwde en gilde.
Die pijn had ik nog nooit meegemaakt. Ik voelde ik dat hij bloed slurpte.
Ik rukte me van hem los en met de kinderwagen rende ik weg. na 10 minuten rennen keek ik achterom.
Ik zag niemand. In de verte zat een school. het licht brandde nog dus ik rende er naar binnen.
Ik rende naar de wc en bekeek mezelf goed. Het bloed stroomde ui mijn nek.
Ik rende de wc uit en zag ergens een bordje EHBO staan. Ik rende naar binnen en zag een zuster staan.
Ik schreeuwde dat ik leegbloedde De zuster keek achterom en mompelde wat. Ze zei dat de pijn snel zou verdwijnen.
Dat alles goed zou komen. Ze zei dat ik naar de wc moest gaan om mijzelf nog eens goed te bekijken.
Ik begreep niet wat ze bedoelde maar liep nog maar een keer naar de wc. In de spiegel bekeek ik mijzelf.
Ik zag er compleet anders uit. Ik schrok er heel erg van mijn ogen, ooit bruin, nu donker rood. Ik zag geen bloed meer. En ook geen wond.
Ik was lijkbleek en alles belandde op zijn plaats. De beet, de ogen, het bloed. Die man was een vampier. Maar ik nu ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
de aanval desteny
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: Schoolterein :: Het donkere bos-
Ga naar: