Bits and bites
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

 

 RPG regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kate
school medewerker
school medewerker
Kate


Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Nederland =D

RPG profiel
Partner: Love, you make me feel Iam alive again. But I don't know if that's a good feeling...

RPG regels Empty
BerichtOnderwerp: RPG regels   RPG regels Icon_minitimezo okt 14, 2012 1:48 am

Voor de mensen die weinig tot geen ervaring hebben met RPG zijn hier de regels en wat informatie te vinden. En voor degenen die er ook ervaring in hebben moeten er wel even doorheen kijken, want dit soort regels kunnen op iedere site anders zijn.

- Op Bits and bites schrijven we in de verleden tijd en in de ik-vorm als we een verhaal maken.

- Je post moet langer zijn dan vier regels. Behalve bij Gamezone natuurlijk.

- Je schrijft alleen vanuit jou account, als je bijvoorbeeld schrijft;'Kate kwam aangelopen en begon te schreeuwen' zonder dat ik dat heb geschreven, is dit niet zo leuk voor de gebruiker na jou.

- houd je A.U.B. aan deze regels. Wie teveel overtredingen maakt, word voor een paar dagen verbannen.

- Voor pesten, buiten sluiten, discriminatie en/of seksueel gedrag word twee keer gewaarschuwd en daarna verwijderd.
Houd het liever gezellig!

- Hetzelfde geld voor ongepast taalgebruik.
Ook voor wat je in een topic, chatbox of privé bericht stuurt.

- Als je het merkt of er slachtoffer van bent: wees niet bang het te melden. Dit blijft natuurlijk anoniem.

- We zoeken wel eerst uit wat er is gebeurt voor we reageren op een melding.
Dat was het zowel een beetje.

Mochten er nog vragen zijn, plaats dan een reactie of stuur mij even een privé bericht.
Wees niet bang vragen te stellen, er zullen genoeg mensen voor je klaar staan!

MVG,
Kate, Directrice.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bitsandbites.actieforum.com
 
RPG regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels promoting

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: Algemeen :: Regels-
Ga naar: