Bits and bites
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

 

 een weerwolf op bloody high

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Delano

Delano


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 14-09-12

RPG profiel
Partner: ( bijna) Bonnie

een weerwolf op bloody high Empty
BerichtOnderwerp: een weerwolf op bloody high   een weerwolf op bloody high Icon_minitimeza sep 15, 2012 11:52 pm

ik liep het schoolplein op. ik was een van de weinige weerwolven die naar bloody high mochten. uiteraard alleen onder de sterke regels. bij 1 fout werd je geschorst en moest je een ander bos gaan zoeken om te wonen. ik ging hier nog maar net naar school. bepaalde lessen mocht ik niet eens volgen. die waren alleen voor vampiers. maar ik had tenminste iets om mijn tijd mee te vullen. anders moest ik jennifer gaan helpen met het bakken van brood dat we uiteindelijk maar aan de eenden gaven omdat het niet te eten was. arme jennifer. ze verveelde zich altijd dood. ze had altijd een droom een eigen mode bureau te beginnen. maar dat was voor ze trouwde met een weerwolf. ze trouwde met mijn vader. hij is omgekomen voor mijn geboorte. ik heb hem nooit gekend. maar nu zit ik opgescheept met het weerwolf zijn.
ik liep de school binnen. iedereen was al druk in de weer. het was altijd een grote chaos. daar mocht de directrice wel eens wat aan doen. iedereen rent door de gangen op zoek naar zijn lokaal. het was dan misschien al laat maar die vampiers heofde zich nooit druk te maken over verslapen en zo. zij konden hard rennen en hoefden niet eens te slapen. en waren altijd op school. soms denk ik dat ik liever vampier wil zijn dan weerwolf. maar als vampier moet je doden en dat zou ik nooit willen.
vandaag had ik totaal geen zin in school. ik ging liever bij de waterval nadenken. ik kreeg steeds vaker het idee dat ik niet de enige was die daar vaak kwam. de plek werd steeds bekender. ik dacht wat na terwijl ik naar mijn lokaal liep. ik had nu gym. daar was ik best goed in. ook al kon ik dan niet zo snel rennen als de vampiers. daarvoor moest ik eerst veranderen. maar dat was absoluut ter strengste verboden. ik had eigenijk maar 1 vriend. maar die was 3 weken geleden spoorloos verdwenen. uiteindelijk bleek dat hij was vermoord door weerwolven. niet in ons bos. in een bos, zo'n 300 kilometer hier vandaan. nu had ik helemaal niemand.

na gym wilde ik eigenlijk naar de waterval gaan. ook wel spijbelen genoemd. maar toen ik daar aankwam was er een stelletje schattig aan het picknicken. dat wilde ik niet verpesten. naar huis kon ik ook niet. dan zou jennifer gaan flippen. dus ik besloot terug naar school te gaan. ik hoopte dat ik ongemerkt weg was. anders zou ik wel een straf krijgen. en een hele lange preek van mevrouw kettenis. en daar had ik geen zin in. ik rende naar school en glipte de deur door. zonder na te denken liep ik naar de kantine. gelukkig, ik was niet lang weg geweest. het was nog steeds pauze. ik ging aan een tafeltje zitten. pakte mijn boterham. jennifer had er een heerlijke sandwich van gemaakt. met stukjes kip en sla. katherine kwam naast me zitten. ze was waarschijnlijk mijn beste vriendin. ze was altijd aardig en ook al was ze soms nogal gemeen. toch had ze iets dat me tot haar aantrok. niet als vriendinnetje maar gewoon als vrienden. en we hadden iets gemeen. we hadden allebei boter aan de regels. we deden wat we wilde. met katherine kon ik tenminste lol trappen. we zwegen tot ze zei: " en waar ben jij eigenlijk heen geweest?" shit! ze wist het, wie zou het nog meer gezien hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
een weerwolf op bloody high
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bloodyloos.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: school :: Schoolplein-
Ga naar: