Bits and bites
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

 

 bloed dorstige straf

Ga naar beneden 
AuteurBericht
katherine

katherine


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 16-08-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Mensen bijten

RPG profiel
Partner:

bloed dorstige straf Empty
BerichtOnderwerp: bloed dorstige straf   bloed dorstige straf Icon_minitimema aug 20, 2012 10:33 am

TRIIIIIIING!!!!!!!!!!!!! de bel gaat. eindelijk! het is pauze. ik ren naar de kantine. ik heb zo'n dorst! gisteren had ik de pauze en het avond eten overgeslagen. ik wilde alleen zijn en eigenlijk moet ik nu verhongeren omdat ik de regels van bloody high heb overtreden. gisteren ben ik 4 uur weg geweest. ik was bij de waterval. ze vonden me toen de 4e jaars aan het jagen waren en daar moest ik voor boeten. en nu mag ik eigenlijk de kantine niet in. maar ik kan in die menigte vast wel een stuk of 4 zakjes te pakken krijgen. dan sneak ik gewoon naar de slaapzaal en daar drink ik er een leeg en de rest bewaar ik voor de 3 dagen dat ik geen bloed mag drinken. de gangen lopen al vol met hongerige vampiers. ik meng me in een grote groep en loop de kantine in. daar gebeurt iets onverwachts. 2 jongens vechten om het laatste zakje bloed van een bepaald dier. gelukkig zijn er nog de 4e jaars die er voor zorgen dat alles op orde blijft. ze halen de jongens uit elkaar en geven het zakje aan de dchtsbijzijnde vampier. dan komt mevrouw keteniss binnen lopen. haar tikkende hakjes galmen op de tegelvloer en na wat geroezemoes wordt het stil. het is duidelijk dat ze iets wil zeggen. ze roept, zodat iedereen haar goed kan horen,: " iedereen gaat nu in een rij staan! het eten wordt eerlijk verdeelt er is niet veel bloed meer! het wordt tijd dat jullie wat minder eten! we krijgen te weinig bloed per maand om ons elke avond helemaal vol te zuigen! iedereen krijgt vanaf nu net zoveel bloed als dat hij of zij nodig heeft om de dag door te komen! jullie kunnen jullie laten registreren in de ziekenzaal! pas daarna kunnen jullie drinken!" en we horen de tikkende hakjes weer weglopen. shit! nu kan ik geen zakjes bloed meer te pakken krijgen! ik zal vanavond de keuken in moeten komen om aan eten te komen. anders ga ik dood van de honger en dorst! dat zou ik niet aan kunnen! de vampieren lopen naar de ziekenzaal zo doe ik dat ook. als ik daar aan kom zegt de zuster: " jij mag nog niet drinken maar ik kan je wel alvast registreren. vind je dat goed?" "wat vind ik goed? dat ik niet mag drinken? dat moet verhongeren? natuurlijk vind ik dat niet!" ik kijk haar boos aan en bied meteen mijn excusses aan voor mijn uitbarsting. " sorry, ik bedoelde het niet zo! ja tuurlijk registreer me maar!". de zuster knikt goed keurend en ik ga op de weegschaal staan. vervolgens word mijn lengte gemeten en naar mijn rooster gekeken. ik krijg een pasje. dat moet ik ten alle tijden bij me hebben. vanaf nu kan ik mijn maaltijden ophalen. maar ik ga niet naar de kantine want er staat ook in het register dat ik 4 dagen niks mag drinken. ik ga naar mijn slaapzaal. al mag ik daar als vol vampier niet komen. ik weet dat iemand een laptop heeft en ik pak hem. het is een oud roestig ding dus ik hoop dat hij mijn plannetje aan kan. ik start de computer en het lukt me het wachtwoord te kraken. vanaf deze laptop kan ik inbreken op de computers van bloody high. eerst lukt het me niet om in te breken maar na 10 minuten te klooien en te zoeken lukt het me om in te breken. yes! ik ben binnen! nu moet ik mijn naam in het register vinden. dat is moeilijker dan ik dacht. er zitten meer vampiers op school dan ik dacht. Maar toch lukt het me mijn naam te vinden en het is erg gemakkelijk om te registeren dat ik gewoon mag drinken en ik doe er een kwart liter bij. Nu krijg ik meer dan ik nodig heb. Maar ja, er komt toch niemand achter! ik sluit gauw af en ren naar de kantine. misschien is er daar nog een zitplek en hopelijk is mevrouw keteniss er niet. als ik binnenloop zie ik dat de meeste vampiers chagrijnig om kijken om dat ik zo snel ren dus ze voelen een windvlaag en zien me aan de andere kant staan. mevrouw keteniss is er niet. gelukkig! ik scan mijn pas in het nieuwe apparaat en er komt precies genoeg bloed in de grote beker te zitten als dat ik nodig heb. althans, als dat het register aangeeft. ik heb meer bloed dan ik nodig heb en het smaakt heel vreemd. het is een mengsel van verschillende dieren. maar ik proef voornamelijk slap eekhoorn bloed. dat moet ik ook nog zien te veranderen want ik heb geen zin in elke dag zo'n vies mengsel. maar dat doe ik morgen wel. in de pauze. dat is niet zo noodzakelijk maar het is wel beter dan dit. ik bedenk alvast wat voor bloed ik het lekkerst vind. ik denk dat ik voor leeuwen bloed ga. dat is erg sterk en vut goed. dan hoor ik de tikkende hakjes van mvrouw keteniss weer en ik ren naar het uiterste hoekje van de kantine. ik verstop me daar achter de grote kerel met de abnormaal grote beker bloed. hij kijkt me vragend aan maar ik duik ineen als ik mevrouw keteniss de kantine in hoor tikken en zie haar strenge blik. nu is het oppassen geblazen....
Terug naar boven Ga naar beneden
 
bloed dorstige straf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Straf van de abnormale

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: school :: De kantine-
Ga naar: