Bits and bites
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

 

 young new vampire

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
katherine

katherine


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 16-08-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Mensen bijten

RPG profiel
Partner:

young new vampire Empty
BerichtOnderwerp: young new vampire   young new vampire Icon_minitimema aug 20, 2012 2:31 am

ik liep het schoolplein op. ik wist niet waar ik heen moest. dit was de eerste schooldag van het nieuwe jaar. ik voelde me alsof ik voor het eerst in mijn eentje naar de grote school ging en niemand kende.
dat was ook zo, ik kende helemaal niemand. maar ik was 2e jaars en was dus niet voor het eerst op de grote school. ik liep naar de receptie. de vrouw die er zat keek me chagrijnig aan. volgens mij haatte ze vampiers. ik was nog maar een jonge vampier. halverwege het 1e schooljaar werd ik gebeten. ik liep samen met mijn hond het bos in. ik liet hem los en was hem kwijt. toen ik hem hoorde janken rende ik erop af en toen zag ik dat een man mijn hond had leeg gezogen. omdat ik het zag beet hij me. maar hij zoog me niet leeg. mijn hele lichaam brandde en ik wist niet wat me overkwam. de helse pijn bleef en werd zelfs erger. alles werd zwart en toen ik wakker werd lag ik bij iemand thuis op de bank. de man die me had gebeten heette tyler. hij ging dood door en weerwolven beet afgelopen zomer. sindsdien had ik niks meer. ik zwerfde altijd maar wat rond en ging voor sinds mijn vampier zijn voor het eerst weer naar school. ik was nog nooit een vampier tegen gekomen, op tyler na dan. de vrouw aan de receptie zei geen woord. ze bekeek alleen mijn blaadje waar mijn gegevens op stonden. ze gaf me een sleutel maar ik wist niet waarvoor. op mijn rooster stond dat ik eerst muziek had. de vrouw wuifde met haar hand als teken dat ik kon gaan. ik liep door de gangen. ik had geen idee waar het muziek lokaal was. en ik had honger. ik had al 5 dagen geen druppel bloed meer gehad. gelukkig was er op school een kantine die daar van mddag verandering in zou brengen. de bel ging en binnen een paar seconden waren de gangen overspoelt met vampiers. mijn blik viel op een meisje. ze leek me aardig en ik stapte op haar af. ik was erg benieuwd naar haar verhaal. eigenlijk was ik benieuwd naar iedereen's verhaal. het meisje zag dat ik naar haar toe kwam en ging meteen weg. weg van mij. wat was er met haar? had ik iets fout gedaan? toen zag ik het muziek lokaal. er stonden veel intstrumenten. ik gaf de lerares beleeft een hand. ze kende iedereen natuurlijk al maar mij had ze nog nooit eerder gezien. ze vroeg: " wie ben jij?" ze keek erg streng en ik werd een beetje bang van haar chagrijnige blik. " ik heet Katherine mevrouw. en wat is uw naam? " zei ik. ik wilde een goede indruk maken en was daarom erg beleefd tegen haar. maar ik vond dat zei beleefd tegen mij moest doen. ik weet dat ik misschien wat egoistisch ben maar ik kan ook heel leuk zijn vond ik zelf. mijn moeder vond dat ook want ze was altijd druk en enthousiast over mijn aan het praten. ze wist niet waar ik was en hoe het met mij ging. ik had haar een keer gebeld maar ik vond het errg pijn lijk en heb besloten dat niet meer te doen. " ik ben mevrouw keteniss. ik ben je muziek lerares en je mentor dit schooljaar". ze gaf me een aardige blik en gebaarde dat ik mocht gaan zitten. ze zei ook nog gauw " ow, katherine, na de les wil ik je eventjes spreken. is dat oke?" ik knikte en ging zitten. de les begon en ik wist dat we een band met elkaar zouden krijgen. ik wist dat zij me wel zou begrijpen zei was anders, het tegenovergestelde van tyler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desteny

Desteny


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 11-05-12
Woonplaats : Ergens op de wereld...

RPG profiel
Partner: Bjorn

young new vampire Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw kind   young new vampire Icon_minitimema aug 20, 2012 4:42 am

Ik ging zitten aan een stoel. De klas was al redelijk vol gelopen maar geen teken van Cheyenne mijn kamergenootje. Ik visde uit mijn tas een map en een potlood. Ik sloeg het open en begon op de eerst volgende pagina te krabbelen. Ik tekende een simpel poppetje met een rondje bij de voeten dat een plas bloed moest voorstellen. Bij die ene simpele tekening hoorde een heel verhaal. Het verhaal van de dood van mijn vriendin Maria die was gestorven. Een van de wolven bij het meer kreeg haar tepakken en gebruikte haar vervolgens bij het Wolven Ritueel. Een niet erg fijne dood, ja dat kon je wel zeggen. Mvr. Kettenis riep om stilte en zei dat de les ging beginnen. Naast mij kwam een meisje zitten, haar naam was volgens mij Kathrine. Zij zat op de plaats waar Cheyenne dadelijk zou gaan zitten. Ik kon haar moeilijk wegsturen dus ik schoof een plaatsje op. Ze keek me verbaast aan. Wat als ze me verkeerd zou begrijpen? Nouja, ik had geen zin in een lang nutteloos gesprek. Daar kwam Cheyenne gelukkig aan. "Kom snel zitten... Volgens mij heeft de lerares nog niet gezien dat je niet zat!" Ik had met haar een welkoms groet. Je geeft elkaar een highfive en met de rug van elkaars handen met je ook nog is tegen elkaar. Al waren we pas net vriendinnen, we waren bij de eerste minuut al onafscheidelijk. Ik keek naar Kathrine die er maar ongemakkelijk bijzat. Helemaal in haar eentje in de hoek. Dus ik had weer is de gewoonte aardig te zijn. "Katherine? Kom je bij ons zitten? Hier is nog een plek vrij!" Eerst keek ze me verbaast aan maar toch pakte ze haar tas en kwam naast Cheyenne zitten. Dit kon nog is een interessante les worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
katherine

katherine


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 16-08-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Mensen bijten

RPG profiel
Partner:

young new vampire Empty
BerichtOnderwerp: RE: young new vampire   young new vampire Icon_minitimema aug 20, 2012 7:22 am

ik ging naast een meisje zitten. ik wist niet hoe ze heette maar ze vond me blijkbaar niet aardig want na een aantal seconden schoof ze een plaats op. ik voelde me steeds minder gewaardeerd door iedereen. waarom deden ze zo stom? er kwam een meisje naast me zitten. ze deed iets met een ander meisje, iets met hun handen. ik zat in een gedoken aan mijn tafeltje. ik voelde me ongemakkelijk. maar toen vroeg het meisje 2 plaatsen naast mij: " katherine? kom je bij ons zitten? hier is nog een plaatsje vrij!" ik was verbaasd dat ze me vroeg maar ik schoof mijn tafeltje dichter bij de meisjes. dit zou nog een leuke les worden. ik vroeg voorzichtig: " en... uuh....hoe heten jullie?" ik was onzeker. zij kenden elkaar al ik niet. maar ze vingen het meteen goed op. zeiden: " ik heet cheyenne en dit is desteny" en toen zei desteny:" je hoeft echt niet verlegen te zijn hoor, wij zijn net als jij!" ze klonk erg zeker. dus ging ik er maar vanuit dat ik niet bang hoefde te zijn. ze waren heel aardig en ze vertelde over hun ontmoeting. toen vroeg ik: " ik heb een sleutel gekregen van die chagrijnige vrouw aan de receptie. waar is die voor? ". " die is voor je kamer, je weet toch wel dat je hier dag en nacht bent? je mag s'nachts de school niet verlaten en in de vakantie mag je 3 weken weg om vrienden en ' familie' te bezoeken" cheyenne vulde aan: " maar alleen als het vampieren zijn, anders heb je de kans dat je je echte familie leegdrinkt en dan is de school daar verantwoordelijk voor ". ik wist niet dat je ook s'nachts op school was en dat van mijn familie begreep ik wel. maar ik zou toch zo graag 1 keertje naar mijn moeder willen gaan om te zeggen dat ik van haar houd. maar ik weet zelf ook dat dat niet kan. ik was veel benieuwder wie mijn kamergenoot zou zijn. of hij/zij aardig is en of de kamer er wel leuk uitziet. de school zelf ziet er prachtig uit, maar zouden de kamers er ook zo uitzien? en waar zijn die eigenlijk? ik wilde het allemaal vragen maar mevrouw kettenis vroeg om aandacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne

Cheyenne


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-08-12
Woonplaats : Limburg

RPG profiel
Partner:

young new vampire Empty
BerichtOnderwerp: Kamer!   young new vampire Icon_minitimema aug 20, 2012 11:53 pm

Ik zat aan een tafel mijn 4e pakje kalfsbloed leeg te slurpen, de tweede bel ging vervolgens en ik schrok wakker uit de 7e hemel. Ik keek verbaast op mijn oranje horloge die ik vorige zomer voor kerst kreeg van oma Jansen. Het was al half 11 en ik moest zorgen dat ik niet nog later kwam. Ik stond op en flitste naar het muziek lokaal. Lerares Kate was nog in haar agenda aan het neuzen. Dus ik greep mijn kans en rende naar mijn plaats. Ik groette Desteny met onze dagelijkse ontmoetingsgroet. "Kom snel zitten... Volgens mij heeft de lerares nog niet gezien dat je niet zat!" zei Desteny lacherig. Wij 2 dolde graag over de leraressen op school. Ze waren allemaal belachelijk en begrepen ons nooit. Ze waren altijd hetzelfde. Saai, streng en perfectionistisch. Ik pakte mijn map uit mijn tas en begon te net opgeschreven tekst op het bord over te schrijven. Desteny wuifde en riep naar een vreemd meisje of ze erbij wou komen zitten. Ze kwam naast mij zitten en mompelde, "en... uuh....hoe heten jullie?" Het leek een aardig meisje. Ze was zeker nieuw en moest haar plek in de klas nog vinden. " ik heet Cheyenne en dit is Desteny" Desteny vulde voor mij de zin verder in. "Je hoeft echt niet verlegen te zijn hoor, wij zijn net als jij!" Ze maakte zich blijkbaar zorgen of dit een goede school voor haar was. "Ik en Desteny hebben een kamer samen. Dus toen kwam ik haar tegen. Ik was net als jij nieuw op deze school." Ze haalde een sleutel uit haar tas en legde hem voor mij op tafel. "Ik heb een sleutel gekregen van die chagrijnige vrouw aan de receptie, waar is die voor?" Desteny begon te lachen. Ze wist duidelijk nog niks. Ik durfde te wedden dat ze net nieuw is op deze school. Sinds vandaag? "Die is voor je kamer, je weet toch wel dat je hier dag en nacht bent? je mag s'nachts de school niet verlaten en in de vakantie mag je 3 weken weg om vrienden en familie te bezoeken" Maar Desteny moest natuurlijk wat duidelijker zijn. Dus ik kuchtte even. "Maar alleen als het vampiers zijn, anders heb je de kans dat je je echte familie leegdrinkt en dan is de school daar verantwoordelijk voor." Maar Kate riep toen luid door de klas. "Ik wil nu even de aandacht, we gaan met zijn alle het proefwerk van het vorige jaar bespreken." Na de les liep ik naar Kathrine. "Welk kamer nummer heb jij Kathrine, mag ik je sleutel is zien." Ze pakte de sleutel uit haar zak en gaf hem aan mij. Toen zei Kathrine "Dus daar staat dan zeker het nummer van je kamer op?" Ik knikte even en keek naar het cijfertje. "He? Jij zit bij Desteny op de kamer. Kamer 32. Wat leuk!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
school medewerker
school medewerker
Kate


Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Nederland =D

RPG profiel
Partner: Love, you make me feel Iam alive again. But I don't know if that's a good feeling...

young new vampire Empty
BerichtOnderwerp: Re: young new vampire   young new vampire Icon_minitimedi aug 21, 2012 3:35 am

Ik was al drie minuten in het muziek lokaal voordat de bel ging en de les begon. Ik gaf les aan tweede jaars, ons systeem was niet ingedeeld op leeftijd maar op ervaring, hoe je een vampier moest zijn, en hoe snel je dat leerde. Ik was van plan vandaag een proefwerk te geven, over verdovend zingen. Het was nog al een lastig onderwerp en ik hoopte natuurlijk dat iedereen het goed had geleerd. Dit jaar moest ik heel wat lessen doen, soms was het bijna onmoglijk. Maar nu was ik hier, zonder enig verstand over muziek een les aan het voorbereiden. Ik had nog niet gepland wat we de rest van de les zouden doen toen de bel al ging. Ik stond snel op en deed de deur open. Tussen mijn leerlingen zag ik op eens een nieuw meisje staan. Waarom stond ze nog niet in het systeem op mijn lijst? "Wie ben jij?" Vroeg ik met uitgestoken hand. " ik heet Katherine mevrouw. en wat is uw naam? " Katherine schudde mijn hand. Ik keek haar aan. "Ik ben mevrouw keteniss. ik ben je muziek lerares en je mentor dit schooljaar." Ik wierp haar een vriendelijke blik toe, ze zou nog wel eens merken hoe moeilijk het was om een vegetarsiche vampier te zijn. En gebaarde haar dat ze mocht gaan zitten. "ow, katherine, na de les wil ik je eventjes spreken. is dat oke?" Katherine knikte en ging zitten. Ik gaf de andere vampiers een hoofknikje dat ze ook konden gaan zitten en liep naar mijn bureau. Mijn blik viel op mijn agenda. Ik zag dat ik een paar dingetjes moest verschuivenom na deze les een gesprek te hebben met Katherine. Ik was ongeveer een minuut bezig met afspraken verschuiven terwijl de leerlingen druk door elkaar schreeuwde. Ik rolde met mijn ogen en liet de pen de laaste afspraak naar.. dinsdag verschuiven. Zo, dat was ook weer geregeld. Ik moest een paar keer roepen om stilte voordat dat ook daadwerkelijk gebeurde. Ik begon nu al chagrijnig te worden. Ik begon meteen te praten over het onderwerp. "Goed, we hebben een niewe leerlinge erbij." Ik gebaarde naar Katherine. "Maar jullie hebben in de pauze tijd genoeg om haar te ondervragen. We hebben nog maar weinig tijd, dus we beginnen nu met de les." Ik pakte de proefwerken en stopte ze in mijn la. Ik zou het de volgende les geven zodat Katherine ook met dit belangerijke onderwerp mee kon doen en pakte voor iedereen een blaadje. Het was niet echt nodig, alle leerlingen zouden dit stuk voor stuk over een eeuw of twee nog uit hun geheugen kunnen halen en het perfect en precies zoals ik het had gezegd weer op kunnen zeggen, maar ik dacht dat het iets minder saai was het op een blaadje te doen. Ik deelde de papiertjes uit en ging weer voor de klas staan. "Ik zal jullie van alles uitleggen over het onderwerp voor het proefwerk volgende week. Je stem gebruiken als wapen." Een paar verbaasde gezichten van vampiers die hier sinds kort op school zaten en geen flauw benul hadden waar ik over praatte. "Open allemaal je boeken op pagina 117." Iedereen haalde zijn boeken tevoorschijn, behalven Desteny en Cheyenne die druk aan het kletsen waren. "Juffrouw Darvill en Rhodeberg, jullie ook, ook al is die sleutel dan nog zo interessant." Katherine draaide zich van de twee weg en pakte haar sleutel terug. De andere twee meiden pakte hun boeken. "Jullie leren nu een aantal noten die te hoog zijn en ondraagelijk voor elk dier en mens. Zing ze nooit in de school, we willen liever niet dat we Daan van de grond af moeten plukken. Zo kun je je prooi verdoven en het daarna leegdrinken, zodat het beest geen pijn ervaart. Op schoolterrein doe je dit alleen uit verdedeging, en het wordt niet toegepast op mensen...
De wijzers van de klok tikte snel vooruit en ik ging helemaal op in de les. Toen uiteindelijk alle leerlingen de klas uit stroomde, pakte ik ook mijn spullen en opende mijn agenda om voorbereidingen te treffen voor de volgende les. Toen zag ik de klassenlijst. Katherine stond er nog niet op. O ja, zij moest nog komen voor het gesprek. Ik flitste door de gang en ontweek groepjes leerlingen. Toen zag ik Katherine. Ik tikte haar op haar schouder. "Juffrouw.. Ik moet nog wat van u gegevens weten. Zoals U achternaam." Lachte ik. Samen met Katherine liep ik terug naar het muziek lokaal. Ik opende de deur voor haar en liep terug naar het bureau. "Allereerst moet ik u achternaam weten." Ik pakte mijn klassenlijst en een pen zodat al haar gegevens precies kon noteren.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://bitsandbites.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





young new vampire Empty
BerichtOnderwerp: Re: young new vampire   young new vampire Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
young new vampire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Born doomed.
» Straf van de abnormale
» Bloodyloos.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: school :: Klaslokalen :: Muziek lokaal-
Ga naar: