Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

Deel | 

Nieuw op school

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Cheyenne

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-08-12

RPG profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: Nieuw op school   ma aug 20, 2012 12:40 am

Ik werd wakker op de harde grond onder me. Ik opende mijn ogen. Ik drukte mezelf van het ruwe beton en ging rechtop zitten. Met mijn ogen volgde ik de omgeving om me heen. Recht voor me lag een reuze bos met daaraan een groot helder meer. Rechts van het bos lag een grote school met daarnaast een reuze grasveld met een heldere waterval. Ik keek recht omhoog naar de mooie witte wolken, een blauwe hemel. Met een heldere middagzon. Ik stond moeizaam op en wreef met mijn handpalm over mijn hoofd. Ik had een dikke buld op mijn achterhoofd. Ik wist niet hoe ik aan die buld kwam of hoe ik hier terecht gekomen was. Ik kon me vaag herrineren dat ik vluchtte voor iets of iemand. Mijn hand gleed van mijn achterhoofd naar mijn nek. Ik haalde mijn hand uit mijn nek en zag rood bloed. hoe kon ik bloeden in mijn nek. Ik keek naar de grond en zag toen pas dat ik in een plas bloed lag. Ik stond op en deed mijn vest uit die inmiddels onder het bloed zat uit. Ik liep de school in en kwam eerst in de hal. Aan mijn rechterhand was de receptie, en aan mijn linkerhand was een grote aula. Ik liep naar de receptie. "Mevrouw? Wat voor soort school is dit?" Eerst keek ze me geschrokken aan, ze slikte even en zei tenslotte "Wat is er daar gebeurd in je nek meisje?" Ik lachte even. Niet zo een echt lachje maar meer een ongemakkelijk lachje. "Nouja, ik werd wakker met een bloedende nek, daar verderop het plein." Ze liep uit haar kamertje en trok me mee naar het schoonmaamhok. Ze wees met haar hand naar een krukje en ze sloot de deur "Oke, we moeten even opletten, het bloed trekt onze leerlingen aan! Zal ik even naar de wond kijken?" He? Wat bedoelde ze met dat mijn bloed haar leerlingen aantrok? "Ehmm... Ja hoor, je doet maar" Ze gleed met haar vingers langs mijn wond. " Auww... Dat doet pijn!" Ze keek me geruststellend aan. "Rustig maar, je bent zo van je pijn verlost, ik ben bijna klaar. "Het was even stil en toen veegde ze mijn bloed af aan haar zakdoek. "Sorry als dit zo onverwachts komt maar we hebben niet veel tijd. Jij gaat elk moment veranderen in een nacht demon. Een vampier!" "Hahaha... Jaja, ik ben 15 hoor! Ik geloof niet in zulke dingen. Trouwens nooit gedaan!" Haar gezicht vertrok niet. Net zo serieus als net. "Dit is echt hoor, heb jij dan een verklaring voor dat bloed in je nek. Een andere vampier heeft je gebeten. Nu wordt je er een." Ik had niet echt een verklaring voor mijn bloedende nek. Maar dat van een nacht demon ging me wel wat ver. "Mevrouw, hoe kunt u dat bewijzen?" "Ik kan het bewijzen ja. Heb jij toevallig hele erge koppijn, het gevoel dat je maag onploft, een droge tong, en ben je misschien ook dorstig? Dat ben je namelijk als je smacht naar bloed. Dat zijn allemaal bijwerkingen, en als je me dan nog niet geloofd, dan kijk maar even in deze spiegel!" Ze gaf me een spiegel, ik keek naar mezelf, het was nog steeds mezelf. Maar dan wat anders. Ten eerste had ik rode ogen. En ten tweede was ik heel erg bleek. Maar het verbazingwekkendste was dat toen ik glimlachte naar mijzelf in de spiegel er 2 vlijmscherpen tanden tevoorschijn kwamen. Ik smeet de spiegel op de grond en keek de vrouw ongelovig aan. "Maar wat is je naam meisje?" "Ik heet Cheyenne Darvill mevrouw. Maar wie bent u?" Ze glimlachte even en stak haar hand uit. "Ik ben Kelly, ik zit achter de receptie. Heb je er misschien over nagedacht om hier op school te komen. Bloody High?" Ik dacht goed na. Wou ik op een school van vampiers zitten? Maar nu was ik er zelf een. Dus ik had geen keus, ik kon nergens anders heen. "Oke!" Ze deed het schoonmaakhok open en nam me mee naar een kamer. "Ga hier maar naar binnen, hier zit de directrice Kate, haar kun je vragen of je naar deze school mag." Ze liep weg en ik deed de deur open. Ik ging zitten. "Hallo Mevrouw, ik ben Cheyenne Darvill, ik ben sinds 5 minuten geleden een vampier en Kelly had me alles uitgelegd, ik zou graag naar deze school gaan!"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kate
school medewerker
school medewerker

Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 19

RPG profiel
Partner: Love, you make me feel Iam alive again. But I don't know if that's a good feeling...

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op school   ma aug 20, 2012 1:08 am

"Hallo Mevrouw, ik ben Cheyenne Darvill, ik ben sinds 5 minuten geleden een vampier en Kelly had me alles uitgelegd, ik zou graag naar deze school gaan!" Het was een nog al vreemde manier om een deur open te horen gaan. Ik keek op van mijn stapel proefwerken en keek haar nu pas aan, hoewel ik haar een minuut geleden al in da gang had geroken en gehoord. Ik inpecteerde haar met een snelle analyse. Een blond onschuldig meisje met donker rode ogen en een litteken in haar nek dat aan het genezen was. Binnen een, twee, drie seconde was het al weg. Ze keek mij ook aan, met haar pasverkleurde ogen. Gelukkig was ze al vampier, anders had ik haar vast niet kunnen laten staan zonder haar bloed te proeven, ook al deed ik dat altijd wel. Om het goede voorbeel te geven aan mijn leerlingen. IK haalde adem en trok mijn wenkbrauwen op. "Sterker nog Juffrouw Darvill, U moet hier op school blijven. Nu je eenmaal weet wat je kunt en je dorst hebt kunnen we je onmogelijk terug sturen in zonder slachtoffers te maken, wel?" Mijn blik zocht de hare weer, en ik bood haar met een handgebaar een stoel aan. Ze kwam nog al binnen vallen. Hoe moeilijk het ook was om toe te geven, ik was ooit ook zo geweest. Een jonge en enthousiaste nieuweling die nog van alles moest leren en zo af en toe mensen aanviel. Nu zou ik dat nooit meer doen. En ook zeker niet omdat ik Daan had. Dat zou ik hem nooit aandoen. "Er zijn een paar regeltjes die U moet weten." Dan kon ik beter meteen terzake komen en haar alles uitleggen. " Regel een, de hoofdregel, er worden absoluut geen mensen gedronken." Ik keek even op om haar reactie te peilen. Daarna legde ik de stapel proefwerken perfect recht op de hoek van het bureau. "Nooit, onder geen enkele voorwaarde. En regel twee, we komen niet in de buurt van het meer, tenzij je verscheurd wilt worden door bloeddorstige wolven, en zelfs dan nog niet." Het zou me moeite kosten om haar alle regels uit te leggen met alles aan mijn hoofd. Het was nog al raar dat het überhaupt vol zat, het hoofd van een vampier. Cheyenne had in ieder geval nog zeer veel te leren.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://bitsandbites.actieforum.com
Cheyenne

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-08-12

RPG profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: ...   ma aug 20, 2012 1:21 am

"Sterker nog Juffrouw Darvill, U moet hier op school blijven. Nu je eenmaal weet wat je kunt en je dorst hebt kunnen we je onmogelijk terug sturen in zonder slachtoffers te maken, wel?" Ze had gelijk, het was ook nog eens een stuk beter voor me om hier heen te gaan. Hier kon ik geholpen worden om een goede vampier te worden. "Er zijn een paar regeltjes die U moet weten. Regel een, de hoofdregel, er worden absoluut geen mensen gedronken. Nooit, onder geen enkele voorwaarde. En regel twee, we komen niet in de buurt van het meer, tenzij je verscheurd wilt worden door bloeddorstige wolven, en zelfs dan nog niet." Dat was duidelijk, ik was zoizo al niet vanplan een mens ook nog maar met 1 enkele vinger aan te raken tot ik me onder controle kon houden. "Dat snap ik Mevrouw, ik zal me daar ook zeker aan houden. Maar waar leven we dan van?" Ze keek me strak aan. Ze moest me blijkbaar wat beter leren kennen voordat ze naar me zou lachen. "Je leeft van dierbloed dat je in de kantine haalt" Ik keek even weg en begon zachtjes te snikken. Ik wist bogot niet waar ik in vredesnaam was beland!

Laatst aangepast door Cheyenne. op ma aug 20, 2012 1:21 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : .)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kate
school medewerker
school medewerker

Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 19

RPG profiel
Partner: Love, you make me feel Iam alive again. But I don't know if that's a good feeling...

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op school   wo aug 22, 2012 1:23 am

En toen begon ze te huilen. O God, ik was zo'n slechte trooster. Ik wist niet wat ik moest doen. ze bleef maar huilen. Zachtjes. Alsof ze dacht dat ik het niet zou horen, alsof ze dacht dat mijn zintuigen net zo waren als een mens. Eigenlijk was dat best wel een belediging, maar ze was nieuw. Ze wist nog niets van hoe het hier werkte, had nog geen enig idee van de dingen die wij konden. Dat bracht me wel op een idee. Ik schraapte mijn keel. "Er zijn ook heus wel een aantal... coole.. dingen die je kunt nu je een.. een van ons bent." Ik zocht continu naar de juiste woorden zodat ze er ook nog iets van snapte en het een beetje geloofwaardig klonk. Voor mij was het allang niet meer 'cool', het was een normale leefstijl. Even onderbrak het perfecte patroon van snikken, wat ik opvatte alsof het iets goeds was, alsof ze erover nadacht. Ik besloot door te praten; "Ja, echt wel. Je kunt bijvoorbeeld... Heel hard rennen. Zo hard dat je bijna onzichtbaar wordt!" Mijn stem klonk opgewonden en plezierig op het niveau van een kind zoals zij. "En je wordt er niet eens moe van. Je hoeft nooit meer te slapen, te ademen, te knipperen, te toiletteren... allemaal tijdverspilling." Ik bekeek haar blonde hoofd. Ze had het weggedraaid en er het blonde haar in een staartje gebonden. "En het mooiste komt nog..." Zei ik, "Je hebt een eeuwig leven!" Ik wachtte met een glimlach op de reactie van wat ik net gezegd had, nu moest ze wel reageren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://bitsandbites.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op school   

Terug naar boven Go down

Nieuw op school
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrolijk kerstmis en een gelukkig nieuw jaar!
» Nieuw vanaf Tsunacon
» Hallo, ik ben nieuw :3
» Nieuw Frame vanaf M15

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: school :: Directrice kantoor-
Ga naar: