Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

Deel | 

ridiculous.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Bjorn

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 08-06-12

RPG profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: ridiculous.    vr jun 08, 2012 6:55 am

Ik staarde mijn moeder bespottelijk aan. Haar keuze had een andere moeder vast niet gemaakt. Ze wilde waarschijnlijk gewoon van me af. Dacht ze soms dat alle problemen waren opgelost door mij op een vampierschool te plaatsen, beter bekend als een strafkamp. Als je er emaal was zou je je ouders nooit meer zien. Misschien één enkel telefoontje. Met mijn koffer liep ik de school in. Dit zou een totaal nieuwe start worden. Toen ik binnen kwam waren mijn ogen ogenblikkelijk gricht op het reuze schilderij dat hing aan de muur. Er boven stond in koeienletters; 'al honderd jaar trouw aan onze school. Op de foto was er een jonge vrouw zichtbaar, ogen zo rood als vuur, net zo als de kleur van haar haar. Er zaten een paar blonde plukken tussen. ze zag er best wel sexy uit. Mijn maag had al een tijdje niks meer gehad. In de hele reis ha ik geen sok gedrinken, we hadden niet eens een pitstop gemaakt om te jagen. Ik was zwaar op zoek naar de kantine. Ik liep de grote aula binnen. Hopelijk hadden ze leeuw, die was een van ijn favoriet. Er stonden drie grote koelkasten, er stonden namen boven; 'alleseters.', 'vleeseters.' en 'planteneters.' Ik deed één van de koelkasten open. In plaats van dat ik bloed zag, zag ik een jongen die zakje na zakje leegslurpte. Die had vast al honderd jaar niet meer gedronken. Ik keek hem bespottelijk aan. "Weet je of er misschien ook nog wat bloed voor mij is?" Zijn tanden zaten onder het bloed. Hij keek me schuw aan. Ik pakte een zakje uit de koelkast en dronk het met genot leeg. Met een klap gooide ik het lege zakje tegen hem aan. "Zo, dat was lekker." Met mijn bloederige tanden gaf ik een sarcastische lach.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

ridiculous.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: school :: De kantine-
Ga naar: