Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

Deel | 

Konijntjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Desteny

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 11-05-12

RPG profiel
Partner: Bjorn

BerichtOnderwerp: Konijntjes   wo mei 23, 2012 7:42 am

Zo verleidelijk dat springende konijn. Ik had al een week geen bloed meer op.
Veel dachten me te kennen. Maar zelfs mijn beste vriendin wisten niet wie er onder me zat.
Na lang staren werd ik ongeduldig. Even twijfelde ik of ik dat arme konijn wel wou doden.
Want vroeger was ik net zoals hem. Afwachtend tot er iets zou gebeuren.
Altijd op je hoede. Niemand die je beschemd.
Vroeger toen ik net vampier was, ik wist niet wat ik er mee moest.
Ondertussen waren er oudere vampiers die iedereen bedrijgde. Dat was een spannend moment.
Maar nu ik dat konijn zag, zag ik mezelf.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kate
school medewerker
school medewerker

Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 19

RPG profiel
Partner: Love, you make me feel Iam alive again. But I don't know if that's a good feeling...

BerichtOnderwerp: Re: Konijntjes   do mei 24, 2012 4:03 am

Ik staarde over het grasveld, waar een paar konijnen hun tijd stonden te verdoen, omdat ze toch zo verslonden zouden worden. Ach, wat konden zij er aan doen, konijnen konden niet denken. Ik was een beetje chagrijnig, ik vond konijnen -op vissen na- de stomste dieren van de wereld, ze deden niets op een dag. Het enige was in de zon liggen en holletjes graven, o wat veel werk Rolling Eyes. En ze smaakte ook nog eens vreselijke, maar er waren geen andere dieren te zien. Het kwam vast doordat de onweer steeds dichterbij kwam, ik kon het zelfs horen, maar die beesten bleken daar te doof voor en bleven rustig in het gras zitten. Ik wachtte af totdat ik nat zou regenen en ik terug naar binnen moest gaan. Of totdat mijn dorst de overhand kreeg en ik een konijn zou grijpen, een van de twee. Toen ik zag dat de konijnen onrustig naar een boom begonnen te kijken, zouden zij het onweer ook horen? Maar al snel rook ik wat het probleem was, Desteny's geur kwam veel te dichtbij de konijnen, mijn neusvleugels binnen. Ze twijfelde blijkbaar ook of ze de konijntjes zou grijpen of niet. Ik zuchtte en stond geruisloos op, om gracieus het veld over te flitsen en voordat de beesten iets in de gaten hadden in een van hun mijn tanden te zetten. Toen ik klaar was liep ik terug langs Desteny. "Je kunt het." Zei ik spottend terwijl ik zacht op haar schouder klopte. Glimlachend verdween ik tussen de bomen en kon nog net een vogel grijpen die nog geen schuilplaats had gevonden. Arm beest, had hij ooit zijn eigen bloed geroken? Blijkbaar niet, want anders was hij er wel dood van neergevallen. Bah. Ik spuugde alles uit wat ik in mijn mond had en veegde met de rug van mijn hand de laatste resten van mijn gezicht. Ik hoorde voetstappen van linksachter me komen. Zonder er bij na te denken keek ik om en zei; "Ik heb wat voor je overgelaten? houd je van vogel?" terwijl ik lachend op de resten die ik had uitgespuugd wees.

// arme diertjes. rabbit monkey not.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://bitsandbites.actieforum.com
Desteny

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 11-05-12

RPG profiel
Partner: Bjorn

BerichtOnderwerp: Re: Konijntjes   di aug 21, 2012 4:23 am

Bang... Maar ik had honger en ik had al 2 dagen geen bloed gedronken. Kate kwam aanlopen en riep "Je kunt het!" Tuurlijk kon ik het. Ik kon het!
Ik pakte het konijntje en draaide zonder aarzelen haar tere nekje om. Ik dronk het konijntje leeg. Niet zo lekker als poema maar het kon er wel mee door. Ik smeet het gebruiksvoorwerp op de grond en hoorde gegrom van achter. ik rende naar Kate. Ze keek niet naar me om maar zei wel "Ik heb wat voor je overgelaten? houd je van vogel?" Ik schreeuwde "Kate... Hoe kan dat!" Ze draaide zich lacherig om en zei "Wat?" Ik raakte in paniek en was al opweg naar school. "De wolven, ik hoorde ze komen. We moeten weg. Ik wil niet als offer bij hun ritueel worden gebruikt." Geschrokt rende ze me achterna "Wat? He... Dat... dat is weliswaar onmogelijk Desteny, we hadden duidelijk een deal gemaakt. Ze mochten alleen komen als we in hun terrein waren!" Ik zuchtte diep en zei tenslotte "Ik weet niet of het je al is opgevallen, maar blijkbaar houden die domme honden zich niet aan onze afspraken!"

Laatst aangepast door Desteny op di aug 21, 2012 4:24 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : .)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Konijntjes   

Terug naar boven Go down

Konijntjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: Schoolterein :: Het grasveld-
Ga naar: