Bits and bites
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

 

 It is very quiet

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Brad
school medewerker
school medewerker
Brad


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 29-06-12
Woonplaats : Under the bridge

RPG profiel
Partner: Excuse me? Why do you bother me with this shit?

It is very quiet Empty
BerichtOnderwerp: It is very quiet   It is very quiet Icon_minitimeza mei 04, 2013 2:32 am


Uit. Dat was het tweede boek al in een uur. Ik zuchtte eens diep en wreef met mijn vingers over mijn slapen heen. Lezen was niet mijn favoriete bezigheid, ondanks dat ik nu een docent was. Ja, waarom was ik dat eigenlijk geworden? Wat waren de voordelen daar nou van? Ik stelde die vraag aan mezelf, maar ik wist wel de antwoorden ervan. Ik had meer macht, meer macht over de leerlingen. Ik had de mogelijkheid hun leven dwars te zitten wanneer ik wou, zonder echt in de problemen te komen. Tenslotte kon ik die vreselijke wezens –weerwolven- nu beter in de gaten houden, meer over ze te weten zien te komen. Tot nu toe kende ik alleen Avalina. Dat meisje was zo onzeker in mijn ogen. Zo snel op haar teentjes getrapt. Toch zou de weerwolven vanaf een afstandje bekijken niet genoeg zijn. Ik moest me beter laten informeren door boeken, wat ik nu dus aan het doen was. Het was stil in de bibliotheek. Wellicht dat het hier nooit echt druk zou zijn. Ach, beter van. Zo had ik deze ruimte helemaal voor me alleen. Rustig kwam ik in de benen, om de twee boeken terug naar hun plek te brengen. Voor vandaag was het genoeg, dacht ik zo. Op een ontspannen tempo was ik terug gelopen naar de rekken waar ik ze een uur geleden vandaan had gehaald. Mijn blik gleed over de ruggen van de boeken heen, waarna ik weer één op z’n plek terug zette en vervolgens twee stappen opzij deed. Lang had ik niet hoeven zoeken naar deze boeken. In een oogopslag had ik ze gevonden en dus zou ik ze nu weer net zo gemakkelijk neer kunnen zetten. Ik vond het plekje en zette het laatste boek weg. Zo en nu? Ik had geen dorst, noch de wil om naar mijn kamer te gaan. Ik slaakte een verveelde zucht, waarna ik de ruimte uit liep en de gang opstapte. Het was leeg, ongelooflijk leeg. Of toch niet? Ik hoorde voetstappen.




Falende post, maargoed, ik deed het eigenlijk om de sheet uit te testen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It is very quiet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: school :: Klaslokalen-
Ga naar: